Musik Pt.22 - Tillbaka i leran.

Jag trodde att påsken skulle svepa in som en lugnande vind i mitt liv med röda dagar och mormors påskmat. Istället så har jag mest läppjat på diverse öl i en takt som får den mest härdade att krypa ner i fosterställning och gråta en skvätt. Konstigt nog ska jag upprepa alkoholintaget idag igen, därmed kommer min lugnande påskvind istället utvecklas till ett riktigt yrväder.

Jag vaknade imorse på ett loft, i en friggebod, på en areal som jag skulle kalla för en FARM. Där kickade vi igång dagen med en lätt frukost för att sedan gå ut och mata hästar! Ni kan inte ana hur glad en fjant som jag blir när han får slänga hö till varelser som går under namn såsom Teatime.
Detta är ju uppenbarligen inget man gör varje dag, och jag önskar jag kunde säga att livet på landet gjorde mig gott, men alkoholintaget dagen innan hindrar mig lite smått. Jag klagar iförsäg inte det minsta, det var sol, hästar,grillning och en liten bris av de lugnande vindarna jag önskat mig tidigare.

Det börjar bli dags att avrunda detta påskägg av text, detta gör man enklast med att sammanfatta gårdagen med EN låt, Bubba Sparxxx - Back In The Mud. Den har festprägeln som sats på mitt liv nu, och även min nya outback-jack ådra som pumpad igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0