Musik Pt.23 - Long Time No See.

Det var längesedan jag skrev något nu, det ber jag självklart om ursäkt för, men låt oss inte hålla fast vid gammalt groll utan istället så bör vi nog försöka fokusera på framtiden.

Sedan vi hördes senast så har hänt mycket.. mycket lite. Jag har iförsäg haft en galen påsktid att se tillbaka på, och jag har även köpt Death Cab For Cuties nya EP Open Doors, Crystal Castles självtitulerade skiva och sist och defintivt inte minst en iMac! Att installera denna dator i mitt hem är nog det som hindrat mig från att skriva, och det förtjusande vädret såklart.

Det känns som att jag har så mycket jävla skit som jag måste få ut, men jag orkar inte riktigt ta tag i allt det där nu så jag bara skjuter skiten framför mig. Detta har man ju hört skall vara en relativt dålig metod, men om skiten inte vill komma ut av sig själv, vad ska man göra då? Nu har jag min iMac, snart har jag ett Apogee Duett och efter det ska mitt musikskapande dra igång på riktigt. Det är där min skit ska kanaliseras och pyttsas ut till folket i form av låtar.. Har även lite ångest inför detta, tänk om allt inte blir som jag tänkt mig.. FAN. Jaja lite musik ska ni i alla fall få.

Som jag nämnde tidigare så har Death Cab släppt en ny EP, och som vanligt när det kommer till dom så är det underbart. Så härligt att ha något nytt att lyssna på från dom.  Eftersom inga videos har släppts från nya EP:n Open Doors så får ni deras senaste singel Grapevine Fires, videon är helt bedårande!


Sen bör ni även checka in Bombay Bicycle Club som ni kan lyssna på. Dom är sjukt häftiga!

Kommentarer
Postat av: anna

Hello har du nån användare på last.fm??

2009-04-28 @ 19:10:20
Postat av: Gågatan

Jag hade ett för 100år sedan, men jag tyckte aldrig dom tipsade om någon bra musik så jag tröttnade...så tyvärr får nog mitt svar bli nej.

2009-05-03 @ 19:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0