5 Dagar Utan Kärlek: Dag 4.

Jag vaknade för att i långsam takt ta tag i dagens erbjudanden. Vad den erbjöd kan jag knappt minnas nu såhär på kvällskvisten...
Det jag gjorde var att äta frukost för att sedan ta solstolen och gå ut och lägga mig för att få några soltimmar och även för att lyssna igenom en skiva som jag recenserade senare på dagen, se här: http://blog.whoa.nu/2009/08/06/whoa-preview-allyawan-blu-duk-tales-vol-3/
Efter att ha skrivit hela recensionen så tog jag bilen för att plocka upp B runt sjutiden. Vi drog ut till Delsjön för att bara chillaxa ett tag.
Sedan åkte jag vidare för att träffa N och E, vi spela spel och glodde på en sjukligt dålig film.
Angående min underbara partner så känns allt rätt bra, jag saknar henne och önskar verkligen att jag hade fått lite mer än ett sms på hela dagen, men sådant är livet och jag får ju trots allt se mitt hjärta imorgon. Ja snart är detta lilla eldprov över och med hittills så känns det fan ändå helt okej. Hade jag fått bestämma så hade hon förstått min oro lite bättre och stillat den oftare men vad fan ska man göra? Jag är en fjant som behöver höra ifrån min älskade titt som tätt... men jag är kär, och orolig.. sådan är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0