5 Dagar Utan Kärlek: Dag 5.

Idag har jag och E varit ute vid Delsjön och badat och lekt med boll i vatten. SKOJIGT IT WAS!
Annars har jag bara väntat på att klockan ska bli... om en timma, då tar jag bilen och åker och hämtar min kära.
Allt känns lite konstigt dock, jag är typ nervös. Jag har ingen aning om varför men det kommer säkerligen bli underbart att se henne igen. Jag har handlat frukost till oss för imorgon, förhoppningsvis uppskattat. Jag har även precis klivit ut ur duschen och klätt upp mig.. eller upp och upp, jag har inte dragit på mig ett par mjukisar, förhoppningsvis uppskattat. Sen skall jag hämta henne, förhoppningsvis uppskattat. Jag gör allt för denna flicka för att hon skall älska mig, och för att hon ska förstå att jag älskar henne.. förhoppningsvis väldigt uppskattat haha.
Snart är hon här, lycka!

Kommentarer
Postat av: Pang

och in i bilen kommer en skabbig brud du knappt känner igen. Hon har minsann inte på sig annat än mjukisar... Men hon älskar dig dock. Sjuktligt mycket.

2009-08-24 @ 22:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0