Arbetslös?

Idag lämnade min flicka mig för pluggstaden, som ni kanske fattar så löste sig mina 5 dagar utan kärlek sig. Vi har varit med varandra non-stop i två veckor och det har varit minst sagt fantastiskt.
Men idag åkte hon iväg, med min bilnyckel dessutom, och det ska bli kul att se hur jag kommer klara mig. Det känns redan lite surt. Mestadels för att jag fick reda på att jag kanske kommer bli tvungen att sluta på jobbet pga att en arbetsgivare dragit in sitt kontrakt vilket leder till att halva firman jag jobbar på antagligen kommer få avgå. Detta suger sååå otroligt mycket att jag blir helt deprimerad bara av tanken. Önskar min älsk var här nu.
Jag har precis fixat en hel drös med manga serier och en stor bunt med musik som jag ska kurera mig med. Jag har ju inte direkt förlorat min flicka och jobb skiten är ju inte officiell än...

Här får ni lite musik:
Kid Cudi - Make Her Say(Ft. Kanye West & Common)

The XX - Crystalised

Mr Hudson - Everything Is Broken(Ft. Kid Cudi)
 
Bombadil - Honeymoon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0