Musik Pt.24 - ÄNTLIGEN!

Jag tänkte börja detta inlägget med att säga att vädret är helt underbart, dock så regnar det ju i skrivandets stund. Men vädret den senaste tiden har ju varit ljuvligt. Blivit extremt mycket parkhäng det senaste med öl och goda vänner så jag har inte så mycket att klaga på.

Min favorit artist of ALL TIME släpper ny skiva snart, skivan heter The Bachelour och artisten jag pratar om är naturligtvis Patrick Wolf. Detta underbarn kan ju trollbinda vem som helst med sin musik. Han skall ju även inom en snar framtid även släppa ännu en skiva som heter Battle. 
The Bachelour kommer likt Radiohead's In Rainbows släppas via internet, där man kan välja att betala valfri summa för skivan, jag är inte säker än på om skivan även kommer släppas i fysisk form men det får vi hoppas på för den är helt underbar. Efter hans senaste skiva The Magic Position, som enligt mig var hans sämsta, så har han gått tillbaka till att släppa skivor på egen maskin istället för att gå via Majorbolag, detta märks verkligen på det nya materialet då Patrick är tillbaka till sitt underbara jag.
Han har nu släppt första singeln, Vulture och den är fan sinnessjukt bra!



Kommentarer
Postat av: Ayla Catpaw

"Det roliga med Häagen Dazs är ju faktumet att det är ett amerikanskt påhittat ord, endast för att det skulle VERKA skandinaviskt. Detta bara för att alla amerikaner gick i någon form av tro att Skandinaver gjorde godast glass...haha"



Haha jo, men Europa är ju känt för sina kulinariska under hehe. ;D

2009-05-05 @ 18:32:52
URL: http://ayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0