Musik Pt.26 - Insomnia/ Somna in, ja!

I Onsdags så fyllde Joss år så jag E & N åkte till Alingsås för att visa våran kärlek, kvällen vart trevlig och dagen därpå blev vi indragna i Volleybollplans-bygge. Trots bakfylla så tog vi med vårt bäste humör till J och satte igång med spade,skottkärra och bara händer..
Fördelen med arbete är ju oftast att man slipper tänka på saker och ting, men jag kände att så fort  som jag kom hem så kom en massa tankar om saker som jag måste ta tag i fram. Jag som verkligen var helt slut när jag kom hem, sängen kallade mer än någonsin och efter att ha duschat bort 100kg jord så var jag redo att krypa till kojs... men icke. 
Jag kan inte sova längre, jag har tappat förmågan.. eller snarare, jag kan inte sluta tänka när jag ska sova. Jag tänker på allt mellan himmel och jord, vissa saker mer än andra, men fy fan vad jobbigt det börjar bli. Inatt sov jag 30min.. värt, och så upp och jobba på det. Nu sitter jag här som en zombie och skall alldeles strax försöka få mig några minuter i sängen, håll tummarna för mig. Annars får jag börja svepa nightcaps som utav bara helvete för att detta ska funka.. är så jävla trött på mina tankar som hindrar mig från sömn...pissråtta (<<<< Årets svordom 2009)

Musik skall ni ha, och idag blir det passande Insomnia med Pete Philly And The Perquisite. Underbart bra duo som ni verkligen borde titta närmare på.


Kommentarer
Postat av: E

WORD hatar att gå till sängs med tankar i skallen!

Tack och lov finns det ju bland annat alcohol som kan hjälpa med saken men kanske inte bästa lösningen i längden...



or is it? ;)

pussis

2009-05-22 @ 23:15:36
URL: http://www.shitcity.com
Postat av: Gågatan

Haha den som lever får se!

2009-06-01 @ 23:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0